عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پیامد اجاره دادن خودرو بی کیفیت که قیمت‌ نجومی به خود گرفته، گفت: اجاره خودرو به واسطه تعدادی سرمایه‌دار برای کسب سود بیشتر باعث تاسف است و غیر از زیرپا گذاشتن عزت مردم پیامد دیگری ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 01 July 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جلال رشیدی کوچی درباره اجاره خودرو و تبدیل آن به یک کسب و کار پر سود برای افراد سودجو، گفت: اجاره خودرو به واسطه تعدادی سرمایه‌دار برای کسب سود بیشتر باعث تاسف است و غیر از زیر پا گذاشتن عزت مردم پیامد دیگری ندارد.

تصمیمات نادرست خودروسازان پیامد گرانی دارد

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر شاهد اجاره دادن خودرو به واسطه برخی از افراد هستیم به دلیل تصمیمات نادرست خودروسازان است که در حوزه خودرو اتخاذ شده و امروز خروجی آن را اینگونه شاهد هستیم.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس ادامه داد: این مسئله را باید به کسانی گوشزد کنیم که ادعا می‌کنند ما کمبودی در تولید نداریم و همه چیز را خوب جلوه می‌دهند و دم از کمیت و کیفیت مناسب محصولات تولیدی خودروسازان می‌زنند، امیدواریم مسئولان امر و متولیان این مشکلات مردم را ببینند و متوجه شوند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار